14 augusti - dagens låt

2008-08-14 @ 20:25:23
4. Musik

Med lite inspiration från Claudia (inspiration & inspiration, jag snor i princip idén & hoppas på att det är ok... OJOJ, vad busig man kan vara!), så tänker jag härmed börja med dagens låt.

Dagens låt för idag är Tainted Love med Marilyn Manson, sjukt bra cover (även om videon är en aning absurd xD) och detta är troligtvis den enda låten med MM jag någonsin kommer gilla då jag inte diggar honom särskilt mycket... Fast det är ganska så fult att jag säger det då jag endast har hört typ tre låtar xD Och hur mycket perspektiv av en artist får man ut genom att lyssna på tre låtar? Nej, precis, inte särskilt mycket. Så.. Aja, jävlans vad mycket MM snack det blev nu, lyssna istället innan Chester kommer och gnagar er i armvecket!
(om ni glömt vem Chester är, så är det min låtsasiller... Håll koll på det nu!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0