14 augusti - käkar polkagrisar

2008-08-14 @ 16:02:07
1. I'm drunk, I suppose
Aaah, det är så gott! Fick ett rör med polkagrisar av Mats pappa som är här, de var ju på marknad idag. Och jag vet att jag skulle följa med dem idag, men vafan... Palla gå upp så man är iväg vid klockan tio om man går och lägger sig vid fyra?! Nej, precis. Å andra sidan behöver jag ju inte sitta uppe till fyra med tanke på att skolan börjar om 5 dagar, men det är inte så lätt faktiskt. Inatt blev jag trött vid två, loggade ut halv tre och då började jag pilla med bloggen och sen blev jag medlem på emocore.se (emofilten heter jag där) och fixade min användare där och sen poff - så var klockan fyra och jag var så trött att jag inte kunde somna. Så jag typ somnade halv fem. Vaknade av mobilalarmet jag ställt på halv åtta - snoozade en timme och sen somnade jag om. Vaknade igen klockan fem i ett, och då hade folket åkt för länge sen. TACK SÅ MYCKET för att de väcker mig alla dagarna jag ändå bara är hemma, och skiter i att väcka mig när vi ska nånstans, TACK SÅ JÄÄÄÄÄTTEMYCKET! -,- Jag ser verkligen logiken i deras tänkande *not*

Fick hem min klänning idag, supersnygg är den och såhär ser den ut:

299 :-, Haléns

Jag har lånat bilden från deras hemsida för jag orkade inte ta en egen bild. Är inte fixad eller nåt, och jag känner mig allmänt bläk.... Ni får en bild på lördag förmiddag då jag ska ha den på mig, ska bowla då med Sofie. Det ska bli najs indeed (Y)

Jag ska nog ringa Mariam nu och höra om det blir nån övernattning eller inte med henne, Niklas och jag. I så fall är det dags att fixa till sig lite smått. Men vi hörs kanske senare, ha det fint <3

Kommentarer
Postat av: veronica

iih, värsta heta klänningen! :'D.. och mina föräldrar gör också sådär! -.-' väcker en när man inte ska göra ett piss, och sen när man ska göra ngt med kompisar eller familjen så väcker dom en inte ;o

2008-08-14 @ 20:41:51
Postat av: louise

SNYGG KLÄNNING som fan :0

2008-08-14 @ 23:26:35
URL: http://xlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0