10 november - hes

2008-11-10 @ 19:42:42
1. I'm drunk, I suppose
Stannade hemma idag också. Usch, men imon måste jag faktiskt till praktiken vare sig jag vill eller inte, annars får jag inget betyg...
Har legat i sängen typ hela dagen och kollat på TV, inte rört datorn förrän nu när jag kom hem från affären som jag förövrigt besökte utan anledning. Resultat: fick med mig halstabletter hem, två munkar som jag inte alls var sugen på egentligen och kattmat på burk för det är det enda som hjälper när Felix börjar skrika. Felix som föressten har varit jävligt speedad hela kvällen..-,-

Mitt hälsotillstånd just nu är inte på topp heller, jag hostar, är hes och snyter ut halva hjärnan varje morgon, känns det som. Annars är det bra... Tror jag. Hmm. Joo, det är det nog.

Tror jag ska gå ner & göra mig en macka nu och dricka lite te. Blev oerhört sugen på chips, men nu har jag redan vatt i affären en gång så jag vågar inte gå dit igen ifall de tänker "Guuuuud, vilken jävla gottegris som hanldar så mycket onyttigheter! På en måndag dessutom, och kolla vad hon ser tjock ut, det där kan inte vara bra!"... Eller nåt. Jag har lite fobi för sånt. Så jag får nöja mig med te och macka, sen blir det sängen tidigt ikväll.



Damp-katten Felix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0