15 november - pappahelg

2008-11-15 @ 22:55:00
1. I'm drunk, I suppose
Är hos pappa nu :) Har inte haft tid till datorn, men det kan kvitta.

Igår var det fredag, efterlängtat som fan måste jag faktiskt säga. Dagen gick faktiskt ganska snabbt, det regnade i stort sett hela dagen så barnen fick vara inne. Tack! Efter praktiken mötte jag upp Johanna som följde med mig hem när jag skulle packa väskan till pappa och städa lite snabbt på mitt rum. Sen tog vi bussen till stan för att hämta mitt busskort på skolan som någon har hittat... Fast det var stängt, sen klockan tre. Och jag slutar klockan tre varje dag... Så jag kommer alltså få vara utan mitt busskort fram tills APU:n är slut... Sug get! Och jag hade en sån fantastisk, jävla tur som jag tyvärr inte kan dela med mig av här på bloggen... Herregud säger jag bara. Vi letade i stan efter det gula Got2Be-hårsprayet, men det var slut överallt! XD Stackars Johanna ;) Sen träffade vi Johannas kompisar Tommy & Jimmy en sväng också innan vi dampade loss lite och jag bestämde mig för att åka hem för det regnade. Så då mötte hon upp dem igen, så jag kunde åka hem :)

Idag har jag segat hela dagen. Kollat på Fem myror är fler än fyra elefanter på VHS, käkat med far & bror, sen såg vi Sweeney Todd samt Rammstein live + backstage-dvd. Jag ska nog strax sova, ska upp tidigt imon för vi ska hem till farmor... Sen på kvällen ska jag hem till mamma igen. Ha det så fint :* Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0