19 november - övertrött

2008-11-19 @ 19:35:53
1. I'm drunk, I suppose
Det är så sjukt jobbigt på praktiken! Funderar ni på en framtid som förskollärare är det tidiga kvällar & tidiga mornar som gäller. Och jag som är så morgontrött! Gud asså....

Alla barnen har varit så extremt gnälliga och griniga idag, jag vet inte om det beror på vädret eller vad det är... Men jag är nästan säker på att varenda unge har gråtit minst en gång idag. Och då vet jag inte vad jag ska göra, usch jag hatar när barn gråter! Vad gör man åt storgråtande barn som gråter utan egentlig anledning? Shit, panik där.... Hade även halvtidssnack med min handledare idag, och precis som jag redan visste så går allting bra/okej. Jag visste det ju redan, men ändå blev jag typ...sur? Besviken? Jag vet inte. Inte på min handledare alltså, utan på mig själv. För att jag är så osäker på mig själv hur jag ska hantera ungar. Men det är ju inget jag kan hjälpa egentligen, jag är ju bara sån? Det är ju inte mitt fel.

Imon fyller min brossa 11 år, han beter sig som om han vore 7 år. Hängde med mamma & köpte present till honom ikväll, skriver inte vad det är ifall han läser ;)  Och på lördag ska jag till Öland och glo på Idol-Agnes med Sofie, bara för att det är så sällan artister kommer hit och i brist på annat så... Får Agnes duga :) I och för sig är ju hon ganska bra som artist, men det är ju inte min musiksmak för fem öre. Aja nu har jag blarrat på om detta i hundra år, nu ska jag säga hejdå till folk och sen sova. Puss & Gull <33

BTW, jag biter/tuggar på min piercing så jag får ont i tänderna... Är det farligt?


Kommentarer
Postat av: veronica

haha, jag får också panik när ungar skriker/grinar x'D dock så brukar jag för det mesta bara träffa på dom i affärer eller liknande, och då får man superdamp där man står och tittar på roliga saker och huxplux förstörs den roliga stunden av ett grinande bajsbarn -.-'

2008-11-20 @ 13:33:12
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Anonym

du var sjukt söt filikka :)



msn [email protected] ;)

2008-12-09 @ 20:43:21
Postat av: [email protected]

du var sjukt söt filikka :)



msn [email protected] ;)

2008-12-09 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0