2 november - helg update

2008-11-02 @ 18:44:45
1. I'm drunk, I suppose
Fredag

















Vi hämtade ju Felix,
visst är han söt?? :D En riktigt gosig kisse, han ligger här bredvid mig i sängen & kelar & trampar ;)

Festen på kvällen var dötrist, och jag ska säga varför. Det är alltid samma folk nuförtiden. Alla sitter runt det där bordet, spelar ölspelet, sjunger den där sången om vems tur det är att svepa och aa... Som nykter är det inte så jävla kul, bland alla andra småfulla. Nej tack.
Vid elva drog alla in till stan, så då drog jag hem. Satte mig vid tvn med chips, rostade/saltade popcornkärnor och kollade på Scrubs. Det var min fredag. HAPPY HALLOWEEN! Eller nåt...


Lördag

Satt & glodde förra årets EMA-gala typ halva dagen innan jag ens orkade klä på mig... Sen blev jag irriterad av nån anledning. Menm det försvann när pappa, jag & Isak åkte till Ikea & City Gross och handlade lite smått. Sen åkte vi till nya lägenheten i Funkabo och började möblera där, det tog typ hela kvällen... Men det var okej, för jag svullade på popcorn, chips och brownies med grädde + cola tills magen stod i fyra hörn. Hade lite problem med att somna, men det gick till slut. Johanna skickade helskumt sms: "Jävlas aldrig med kapten saukmikesie!" Jaha, och vem fan är det?? XD


Söndag (idag)


Har chillat hela dagen med brossan, kollat på Barnkanalen. Trazarn & Banarne är bäst! Drack kaffe till frukost, vilket innebär att jag har mått illa hela dagen... ÅÅH, kaffe är gott, men antingen mår jag illa efteråt eller så rapar jag -,- Kul. Eller inte. Och ni vill veta!!

Nu har jag käkat chokladpudding, och imon är det praktik halv åtta. Ska väl bli skoj, eller nåt... Fast nu när jag tänker efter så är jag inte alls pepp på det, uuusch ge mig skolan istället! Jag saknar allt folk, hur ska det bli de resterande 4 veckorna utan alla i klassen? :O Shit, ni måste tro att jag är galen...

Kommentarer
Postat av: louise

hahahaha xD okey, visste du inte at jag bodde där? xD men duvet den videon där jag skrämde folk typ^^ om du sett den? jag filma ditt hus osa att det var ditt.. tror jag XD venne om det var ditt men aa 8D

2008-11-03 @ 18:18:50
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0