3 november - sugdag

2008-11-03 @ 23:47:19
5. Bilder
Första dagen på praktiken sög get.
Jag orkar inte berätta ikväll, kanske imon...
Jag slänger upp en bild på Jared Leto istället, han är ju för sexig :*
Och för er som inte visste är han sångare i bandet 30 seconds to mars.
Ironiskt nog har jag hört en låt med bandet XD
Känns som om jag borde engagera mig lite mer, åtminstone försöka lyssna på lite låtar med dem.
Jag menar, ser man bra ut (i detta fallet; gudomligt supersnygg!) borde det enda logiska vara att bandet är bra också, right?
Mums på dig Jared, I want you in my bed HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI *fnissa hysteriskt*



*drooooooooooooooooooooooooool*

Kommentarer
Postat av: veronica

"i want you in my bed" HAHAHA! :'D fast det vill jag med faktiskt o_O we can fuck him together! (y) höhö :D oooch 30STM är awesome! älskar from yesterday ooch den där andra låten som jag glömt namnet på just nu x'D mwhaha laawl.. men jag kan skicka låtar med dom till dig senare if ye wanna! :D ihihih.. jaja, nu ska jag åtetgå till bajsgrafisklektionen -.-' have a nice day fucker! <333 oj.. lång kommentar fo sure :*

2008-11-04 @ 11:04:39
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0