6 november - suffocating

2008-11-06 @ 12:56:41
1. I'm drunk, I suppose
Vaknade med extremt ont i nacken, andra gången på väldigt kort tid. Kanske dags att byta ut kudden?
Och förövrigt är jag så sjukt trött på förskolan, jag orkar inte.

Och ja: jag är hemma idag. Jag är sjuk. Säger vi...
Hann aldrig städa igår kväll som jag hade planerat, så jag får göra det idag istället. Niklas kommer ju ikväll och sover över. Det blir film, ica-besök (Niklas borde seriöst skaffa ett ica-kort, för han är fan stammis i 3kanten) och lite EMA, som jag ska tvinga honom att kolla på, åtminstone lite :)

Nu måste jag sätta fart, ska till affären och handla åt mamma också.... Vi hörs kanske ikväll, annars imon. Pusshej <33



Hej hej Niklas, hej på dig Niklaaaaas... (8)

Kommentarer
Postat av: Sofie :)

Ha det så.....trevligt nu då ;) grr på er;) HAHAHAHAHAHAH xD

Förlåt, jag är väldigt trött gäspskrattar

2008-11-06 @ 20:53:53
URL: http://mytrueromance.blogg.se/
Postat av: veronica

jag har utmanat dig i min blogg! :D

2008-11-06 @ 22:20:53
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0