7 november - det finns någon jag hatar...

2008-11-07 @ 22:21:30
1. I'm drunk, I suppose
Och det är så nära sanningen jag kan komma.
Jag har aldrig känt ett sånt hat mot någon annan innan, ever.
Från det innersta av mitt hjärta så kan jag ärligt säga att jag inte skulle sakna dig om du försvann. Eller dog. Inte en chans - du är fan inte värd det. Jag hatar dig, HÖR DU DET?! JAG HATAR DIG!!

Men det spelar ingen roll hur högt jag än skriker, hur mycket jag hatar, hur mycket jag än försöker... Så kan jag inte begära att du ska försvinna från jorden. Det kan jag inte göra något åt.
Men jag ska göra allt jag kan, precis allt, för att du ska försvinna ur min åsyn. Och jag är redo att offra en hel del för att få iväg dig.

Du är en idiot, en total jävla nolla.
Vem är du att kalla mig slampa?

Kommentarer
Postat av: Frida L

Vad händer min vän? Talk to me! <33

2008-11-07 @ 22:34:19
Postat av: louise

VEM?<3 :O

2008-11-07 @ 22:54:53
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: Annaa

vem ? :/ <3

2008-11-07 @ 23:07:50
URL: http://unimportent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0