7 november - ful lista för jag har tråkigt

2008-11-08 @ 00:01:57
1. I'm drunk, I suppose
Klädsel

Vad har du på dig idag: Mysclothes
Vad använder du just nu för skor: Just nu inga alls, men annars så varierar jag mellan Conversen och mina Adidas :P Mest Adidas:en nu när det är blött ute, eftersom de andra läcker XD
Favoritfärg på kläder: Svart i första hand. Sen röd. Plus allt som kan matchas med dessa färger :)

Senaste person som

Sov i din säng: Jag & Niklas
Du pratade med: Mats -,-
Du gick på stan med: Oj! Johanna tror jag
Skällde på dig: Mats

Senaste

Låt du hörde: Welcome to the universe - 30 seconds to mars
Film du såg: Inte en aning, kollar aldrig film typ :S
Mat du åt: Korv stroganoff & ris
Kram: Today
Puss: ........
Känslan: Depp
Resa: Kreta
Dröm: Drömde att jag, pappa och nån mer, typ Frida S eller Frida L, var ute i en skog. Och sen blev vi jagade av två galna älgar som ville ha en duk om vi tydligen hade XD HAHAHAHA
Boken du läste: Boken om choklad i skolan
Personen du träffade: Om vi pratar familj - Mats. Annars - Niklas
Personen du pratade i telefon med: Johanna
Personen du fick sms av: Niklas grymjävel, som han så vackert döpte sig själv till i min telefonbok XD
Gången du åt en 7-eleven korv: Öh? XD
Gången du var utomhus: Idag när jag matade kaninen
Gången du sov: I förmiddags
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte: Godis igår

Om dig

Namn: Amanda
Smeknamn: emofilten, lusjäkel, amäända
Sysselsättning: Musik, hang out with friends
Bra egenskaper: Snäll, omtänksam
Dåliga egenskaper: Kan inte ta en konflikt utan att skrika, smått överstirrig ibland
Linje/klass: BF08B <3
Hårfärg: Naturligt är jag råttfärgad, och hur najs är det på en skala? Svart nu :)
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 36-37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0