7 november - saker man saknar

2008-11-07 @ 23:08:10
1. I'm drunk, I suppose
Jag saknar åren 2003 - 2006.
Det är nog fan de lyckligaste åren i mitt liv, vågar jag nog påstå.
Då var pappa tillsammans med Lena, och allt var så jävla bra.
Jag saknar the Nilsson family som fan <3 Lenas sjukt goda mat, de mysiga TV-kvällarna då hon alltid somnade i soffan och snarkade XD De söta godisskålarna hon alltid hällde upp lösgodis i från magneten, en till oss nere i vardagsrummet och en till nån av killarna vid datorn på övervåningen. Jag minns det som om det var igår, det är så jag kan gråta en skvätt nu :'') Nille som nästan alltid satt uppe vid datorn och spelade..
Övernattning. Fysatan, saknar det nu i efterhand. Usch, tack & lov att jag & Nille fortfarande snackar <3 Min bruschajävel :)


Jag saknar min Findus.
Kollar på bilder på honom och kan känna känslan av att klappa honom. Hans tjocka päls runt magen, nacken och svansen... Den där bilden av min älskade katt ligga i diket kommer nog föralltid finnas på min näthinna, likaså minnesbilden när hans stela kropp föstes ner i hålet i rabatten och se honom täckas med jord... Min katt, min älskade älskadeälskade katt <333


Jag saknar skolan.
Bara 3 veckor kvar av praktiken, jag måste härda ut.. Fyfan. Ge mig BF08B & Jenny Nyströmsskolan <3


Jag saknar nån att pussa på.
- No comment -


Jag saknar 9B på Barkestorp, 07-08.
Mina älskade klasskompisar... Och vårt gäng. Vart är vi nu? Vad gör vi egentligen? Varför kan det inte bli som förr? Svordom.


Mycket gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0