7 november - tröttt

2008-11-07 @ 10:28:15
1. I'm drunk, I suppose
Vi har varit vakna sen klockan sju, Niklas & jag XD HAHAHAHA
Och nu har jag blivit utmanad, så aa... Här kommer det :D:D:D

· Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
· Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
· Låt dem sen veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Mina favoritfärger är svart, rött och vitt.
2. Jag planerar noga varje dag vad jag ska ta på mig för kläder
3. Jag är morgontrött som fan
4. Jag svär extremt mycket...
5.  ... och jag pratar skithögt
6. Jag har ett födelsemärke format som Öland i högra armvecket
7. Jag har ett ärr på tungan, för jag bet mig i den när jag var liten så jag fick åka in till sjukhuset och sy... Men de läkte aldrig riktigt, och jag har nu typ en liten "flik" på tungan. Låter äckligt, men jag känner det inte och det blir mindre ju äldre jag blir.

EDIT: Glömde utmana sju stycken XD Så jag gör det nu :) Men jag tar bara tre, för jag kommer inte på fler XD
De utmanade är: Louise, Sofie K, Sofie G :D

Kommentarer
Postat av: louise

gahhhh, kommer yp ta samma som dig, jag är jävligt höglkjudd och svär as ´mkt >.< XDD

2008-11-07 @ 19:00:51
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0