8 november - jag är en sån aktiv bloggare idag!

2008-11-08 @ 14:31:20
1. I'm drunk, I suppose
Jag halleluja, kors i taket, säg vad du vill . men idag är jag fanimej en aktiv bloggare! Hej och hurra för mig!

Nu är det dags att hoppa in i duschen, känner mig fett ofräsh -,- Sen ska jag till affären och handla mashmallows till CHUBBY BUNNY-utmaningen, moahahahaha ! Mamma kom in här nyss och skulle hugga in på det oöppnade tvåpacket Läkerol som Niklas glömde här.
Jag: NEEJ, det är Niklas!
Mamma: Men då köper jag nya åt honom.
Jag: Men sure.. -,-
Mamma: "Bäst före datum: 2008-10-10", de har ju gått ut!
Jag: Har de?
Mamma: Jaa! Dåligt att sälja dem när de är utgångna...
Jag: Jaja, de går säkert att äta ändå...
Mamma: *kollar osäkert på paketet, tar sedan nycklarna och öppnar plasten* Aja. Jag tar denna, du får den.

Förlåt Niklas :) Mamma köper nya, som dessutom inte är utgånga XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0