1 oktober - piercat mig

2008-10-01 @ 18:17:30
1. I'm drunk, I suppose
Japp, igår hände det. Efter en tids tjatande på min mor, så piercade jag mig i underläppen igår.

Saker ni säkert undrar över:

Gjorde det ont?
Svar: Nej, inte först. Nu i efterhand värker det dock.

Vad har du för smycke?
Svar: En stav.

Går det att äta.
Svar: Nej. HAHA okej, jag ljög lite nu. Självklart går det att äta, men det går sakta som fan för jag är ovan och den fastnar i tänderna...

Vart piercade du dig, och hur mycket kostade det?
Svar: Dynamite i Kalmar, och 450 kr fick jag slänga ut.

Var det värt det?
Svar: JA!!

Grejen är den att min pappa inte visste om något.. Precis som när jag gjorde min andra piercing. Men han blev inte särskilt arg när jag piercade naveln, så denna gången frågade jag en gång och fick svaret: "Nej, det får du göra när du är 18 år och får bestämma själv". Och jag insåg att det inte var nån idé att tjata på honom, så jag övertalade mamma och lät han få reda på det efteråt. Idag, närmare bestämt. Messade honom nyss:

"Hej pappa. Jag har piercat mig i sidan av underläppen. Hoppas du inte blir arg. Men det är faktiskt min kropp... Vi ses i helgen :* PS! Mamma tycker inte heller om det..."

Svar från pappa: "Jaha, det kunde jag vänta mig av en olydig unge :) haha! Ha det bra, ses på fredag, kram!"

Hoho, jag säger då det... Kommer snart upp en video från när jag piercade mig, så håll utkik ikväll! Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: louise

jag väntar på video.... :)

2008-10-01 @ 22:59:31
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: Malin

Snygg piercing (I've got the same)! Kan ju tipsa dig om att byta stav relativt snabbt för så länge du har en lång så kommer du att bita på den, det blir som ett beroende och då läker den inte lika snabbt och du kan lätt bli svullen igen :) Akta dig också för oralsex, har du det så kommer din läpp va ungefär 5 ggr så stor dagen efter, göra ont kommer den också att göra! ^^

2008-10-06 @ 13:47:15
URL: http://youareanasshole.blogg.se/
Postat av: Maria

Asså vad söt pappa du har då :))

2008-10-07 @ 20:46:20
URL: http://sockerbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0