11 oktober - det var inte så hemskt

2008-10-11 @ 16:27:26
1. I'm drunk, I suppose
Men ändå. Pinsamt... Gud.
Och jag tänker inte berätta. Inte nu. Kanske vid ett senare tillfälle, då jag kan skratta lite också :)

Sofie sov ju här inatt. Vaknade tidigt, typ halv nio.. Så vi käkade frulle, gjorde oss oirdning och sen kom det en kille och köpte den sista kattungen. Inga kvar, och jag har tjänat 500 kr (H) Undrar vart de pengarna har försvunnit....?
Sen åkte vi med mamma till Köpstan, köpte en bh inne på Lindex och jag och Sofie fulade oss i provhytten. Vi tog kort, ni får inte se. Vi är busiga, ni gillar't ;)

Sen när vi var på väg hem så ringer min brossa hysterisk och ber att vi ska komma hem snabbt. Får reda på att nån dum jävla 15-åring som jag vet vem det är har puttat in honom i en taggbuske bara för att de käftade på msn för nästan två år sen... Seriöst. Det är fan sjukt, alla går på min brossa! Iofs är han ju ingen ängel, det kan jag verkligen inte påstå. Han är verkligen skitkäftig, men att folk inte har tålamod nog att stå emot en tioårings ord är ju förjävligt. Skämmes! Sen om jag själv får rycket på pojken är en annan sak...

Kommentarer
Postat av: louise

:O vem ?

2008-10-11 @ 22:20:07
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0