16 oktober - massor av bilder

2008-10-16 @ 22:00:13
5. Bilder
Igår - åka vagn i korridoren i skolan




Idag - bus på skapande-lektionen



Idag - fika på stan efter skolan

 


Idag - tidsfördriv @ home




Nu blire sängen. Ska upp tidigt imon... Egentligen har jag sovmorgon till tio, men eftersom att jag inte är klar med min pärm i skapande så måste jag bli klar med den, och jag får inte mer lektionstid så jag får åka dit imon tio över åtta och göra klart den... -,- Segt som fan, tur ialla fall att det är andra halvan av vår klass som har lektion just då. Trodde först att det bara var jag & Manne sm skulle dit under några främlingars lektion, men så var ju tack och lov inte fallet. Annars hade det verkligen varit jobbigt, uuh jag är ju smått blyg inför folk jag inte känner...

Fick föressten reda på våra APU-platser (praktiken, alltså) idag, jag ska vara på Pulpeten här i Lindsdal, avdelning Bullerbyn :'') Gulligt som fan, och skönt att det är precis där jag bor. Max två minuters promenad från mitt hus. Får reda mer på hur det går till nästa vecka, sen är det höstlov och sen väntar 4 veckors APU med dagisbarn... Ska faktiskt bli skitkul att slippa skolan ett tag (även om det kommer vara fett trist att inte träffa klassen på en månad, tycker ju så mycket om alla!), praktiken komer bli så najs!
Godnatt, puss och älsk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0