21 oktober - i skolan

2008-10-21 @ 15:09:58
1. I'm drunk, I suppose
Blöö, sitter i skolan nu, vi har data.. -,- Tråkigt som FAN, vi gör jävla kolumnshit & bla, ÅÅH jag orkar inte! Missade btw, bussen imorse, messade med Veronica istället :D:D Hon skulle redovisa om övervakningskameror, hmm låter ju fett intressant... XD Förövrigt så sov jag med fönstret öppet inatt, och nu har jag ont i halsen och hostar. Fandå.


Efter skolan ska jag plugga som ett as, för imon har jag BKF-prov.. Sen ska jag försöka få mamma att åka till affären och handla socker också så jag kan göra chokladbollar. Mumma <3


Kommentarer
Postat av: veronica

mwhaha, du gjorde lektionen mycket roligare vill jag lova! :D och din redovisning om choklad lät också intressant ;o oooooch.. MUMS på chokladbollar! jag vill med ha :/

2008-10-21 @ 15:59:32
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0