26 oktober - meningslös söndag

2008-10-26 @ 10:11:44
1. I'm drunk, I suppose
Igår lekte jag ju med Johanna :D Vi hade kul som fan! Tog massa bilder som jag kan lägga upp sen, plus att vi såg "Patrik 1,5" på bio :D Den var braaa, och han som spelade Patrik är söööt.. Vi sprang runt halva stan för att leta efter ett par vita, tunna strumpbyxor. Men jag hittade inga.. Fan på Kalmar!! Fast sen gick vi in på NewYorker som är min absoluta favvisaffär, och där hittade jag en skitsnygg tubtopp som jag kände att jag bara var tvungen att ha. Den kostade 129 kr, och eftersom jag fick 100 kr av farmor i ett kuvert igår (anledningen kommer senare i inlägget), så kände jag att jag inte förlorade något av mina egna pengar på att köpa den, och då slapp jag mitt dåliga samvete för att jag köpte ett plagg jag egentligen kan klara mig utan.. Smart va? ;)

Idag har jag absolut inga planer på nånting. Och jag känner inte för att göra något heller... Jag ska nog gå och käka frukost nu, för min mage kurrar verkligen skithögt! "GE MIG MAAAAT!!", säger den. Och just det ja; jag har namnsdag idag! :D:D GRATTIS TILL MIG!

Jag: Jag har namnsdag idag.
Mats: Grattis på dig du.
Jag: Tack som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0