11 september - och jag har halsfluss

2008-09-11 @ 10:14:57
1. I'm drunk, I suppose
Jag hatar att vara sjuk när allt är så bra! Man ska alltid bli sjuk vid de mest opassande tillfällena, åååh! Hade detta varit för ett år sen då jag gick i nian och var allmänt skoltrött, hade detta varit en välsignelse. Men nu när jag tycker om skolan och jag saknar den på helgerna för att jag inte har nåt att göra - då passar det att gå och dra på sig halsfluss. Uscha, ta bort tack!

Just nu är jag ensam hemma - mamma och Mats jobbar och brorsan min är i skolan. Gårdagen var förjävlig, mådde verkligen pyton! Jag kände hur min hals var tjock och ju längre det gick av dagen, ju svårare blev det att svälja. Utöver detta hade jag sån fruktansvärd värk i kroppen så ni anar inte, herregud jag kunde knappt gå! Jag var helt slut när jag kom hem, så jag satt vid datorn en liten stund efter skolan tills jag insåg att det allra skönaste var att gå och lägga mig. Så jag bäddade ner mig i soffan i vardagsrummet med te, mackor och TV och hade det allmänt mys. Låg och kollade på Scrubs, 2½ män och American Pie 2 innan jag somnade runt tolvtiden, och i morse kände jag mig lite bättre. Dock har jag fortfarande ont i halsen och jag är fortfarande matt i kroppen, men jag har ialla fall varit ute och matat kattungarna i förrådet för det är jag ju tvungen... Men det var en kraftansträngning, för nu är jag skittrött igen och ska gå och sova lite i soffan nu. Ha det så fint, förhoppningsvis bättre än mig! Ciao <3



Mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0