13 september - I feel deep

2008-09-13 @ 11:13:33
1. I'm drunk, I suppose


Ja fysatan vad jag känner mig djup!

Idag vet jag ej vad som händer... Jag är helt okej i halsen nu, jag märker ingenting av min halsfluss vilket jag är väldigt tacksam över. Efter endast 3 tabletter, herregud säger jag bara... Jobbigt nog måste jag käka upp de resterande 17 -.-

Ska göra mig iordning lite och sen gå ut och gå med mamma. Får se om jag kan fixa hem PS från pappa idag med, jag saknar programmet som fasiken! Har ju fått tillbaka min kamera nu, så nu måste jag ju redigera mina bilder för annars får jag ont i hjärtat. Inte för att det kan jämföra sig med riktig hjärtesmärta, men ändå lixom... Onödigt att gå runt & ha ont i onödan? ;)

Vafan babblar jag om?! Jag är nog lite störd. Jag vill vara en ängel. Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: louise

sjöängsskolan suger yepp!



HAHAHA, ditt avslut<3

2008-09-13 @ 22:30:15
URL: http://xlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0