14 september - *cutcut*

2008-09-14 @ 13:58:34
1. I'm drunk, I suppose
En av våra kattungar har försvunnit! :O I och för sig ska vi ändå sälja dem nu, men det är ju ändå synd... Nää, hu vad ruskigt elak jag lät nu! Det jag menade var, att hittar nån honom så får de ju behålla honom. Vi vill ju inte ha tillbaka honom så, för de ska ju ändå säljas ;) Så ser ni en liiiten orange kattunge i närheten av Sjöängsskolan i Lindsdal, Kalmar, så får ni antingen kontakta mig eller behålla honom.

Jag har rakat benen idag. Ni ville veta. Jag har cuttat mig som fan (inte med flit, naturligtvis), därav rubriken. Buhuu, det svider & blöder, HAHAHHA xD Fan vad jag är dålig <///3 Nu ska jag äta, hejsvejs :)

Citerar Hanna: "Att raka benen är för mesar :'> Epilera is the shieeaaaaaaaaat maddah fakkah yäyä!"

Synd bara att jag är för mesig för att epilera x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0