20 september - och kvällens planer lyder....

2008-09-20 @ 15:53:30
1. I'm drunk, I suppose
Ikväll ska jag ut och äta med mina älskade tjejkompisar. Ska bli sjukt kul att träffas allihopa, det var så länge sen vi var tillsammans hela gänget. Vi ska äta på en restaurang som heter Zorba's i stan för att fira Mariam och Nikkie (som fyllde år igår, resp. imon). Ååh, jag längtar :'D Kvällens outfit blir jeans & min nya gula tröja med världens kaxigaste text på (kan slänga in en bild senare ikväll kanske, annars imon), plus mina nya stövlar :* Najsnajs. Nu ska jag duscha & börja fixa mig lite, ska åka strax efter klockan sex. Ha en trevlig kväll, för det ska jag iaf! Puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0