21 september - lite mer bloggsugen

2008-09-21 @ 21:03:04
1. I'm drunk, I suppose

Kände mig lite mer pepp på att blogga nu, haha ;D

Men vad ska jag blogga om? Jag saknar inspiration.
För det blir lätt ganska tjatigt om man i varje inlägg ska skriva vad man gjorde idag, hur kul det var och vad man sa för roliga saker (som det oftast bara är en själv som man tycker är roligt, eftersom det ofta är interna skämt som bara de inblandade fattar och kan skratta åt...).

Jag vill skriva om nåt som betyder något.
Jag vill skriva om saker som folk faktiskt bryr sig om.
Jag vill väcka tankar och känslor hos folk genom en text.
Men jag har inte en jävla aning om vad folk vill läsa!

Usch vad jag är tråkig. Detta var ett meningslöst inlägg... Nu ska jag välja kläder inför imorgon *fjortisvarning*, detta endast för att jag har sånt extremt problem med vad jag ska ha på mig varje dag.. Det tar minst en halvtimme, och det har jag inte tid med på morgnarna. Så jag är smart & gör det kvällen innan :) Funderar på om jag ska ta mig en sväng runt Coop Forum imon när jag slutat skolan och köpa nytt hårspray... Råkar vara i extremt behov av det. Och Coop Forum ligger bara ca 10 min promenad från min skola, så det går ju snabbt. Ha det så fint, så hörs vi nog imon. Pusshej <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0