26 september - ett jävligt gnälligt inlägg

2008-09-26 @ 08:03:34
1. I'm drunk, I suppose
Det är lite glest med inlägg ibland, men jag jobbar på det. Ibland har jag faktiskt ingenting att skriva om, och då kan det va tycker jag... Håller ni inte med? ;)

Jag är sjuk. Igen. Som ni vet hade jag ju halsfluss nyligen, och jag åt min sista penicillintablett i söndags morse. I onsdags fick jag ont i halsen igen och i torsdags morgon när jag vaknade var jag så gott som död. De på vårdcentralen var inte helt säkra på om det verkligen var halsfluss igen som jag misstänkte då jag hade vita prickar på mandlarna & var rejält svullen, men det var inte så ilsket rött som det brukar. Men jag fick ett annat penicillin som jag inte ens kan uttala denna gången så förhoppningsvis går det över nu under helgen, annars kan man börja fundera på om det är körtelfeber (vilket jag verkligen hoppas att det inte är för jag har verkligen ingen lust med att ligga halvdöd hemma i en månad som man gör när man har det ...). Usch, ta i trä.

Idag mår jag ialla fall bättre, igår var det rent ut sagt förjävligt! Jag låg i sängen typ hela eftermiddagen och halvsov och hade feber. Jag låg under mitt duntäcke i tjocka mjukisbyxor, t-shirt och min TH-tjocktröja - och det var skitskönt! Jag var såhär mysigt varm liksom, det riktigt brände på kroppen men jag var ändå inte svettig. Jättemysigt! Hade i och för sig 38 graders feber, men det var mysigt ändå. Fast jag hade så jävla ont i kroppen samtidigt, och i halsen. Plus huvudvärk, ja herregud vad jag var dålig! xD (och herregud var gnälligt detta inlägget blev...) Sen käkade jag en Alvedon, så blev det lite bättre.

Jag antar att jag återkommer senare. Har lite tråkigt, så jag kommer nog blogga massa idag. Lite senare dyker dagens låt upp också, måste bara fundera ut den först ;) Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0