26 september - modell?

2008-09-26 @ 10:43:07
1. I'm drunk, I suppose
Jag loggade in på emocore.se för typ en timme sen och såg att jag hade fått ett personligt meddelande. Det var från en kille i Figeholm som är fotograf, och han ska göra ett bildrepotage i en tidning som heter Novell om emokulturen. Till detta söker han modeller (emos) som han ska fota hemma i deras rum, och han frågade mig om jag var intresserad.

Vad ska man säga? Jag tycker det låter jättekul! Men jag är ändå osäker på det... Jag ser inte mig själv som direkt emo, utan jag kör min egna stil. Men men, vad gör det. Jag får ingen ersättning eftersom han själv jobbar gratis, men det tycker inte jag gör något. Hmm, det tål att funderas på...



Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Han kanske är pedofil? :'o baba, åså kommer han våldta och mörda dig och sen kommer du inte kunna komma till mig i vår :'/ HAHA, menee.. om du är 1000% SÄKER på att han är fotograf och att det är ett RIKTIGT jobb han håller på med så.. go for it! :) Mene.. ja, var NOGA med att se om han är allvarlig :'o jag vill inte att du ska dö liksom x'D

2008-09-26 @ 15:39:04
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0