27 september - ett erkännande.

2008-09-27 @ 11:10:21
1. I'm drunk, I suppose
Jag har en allvarlig hjärnskada som gör att jag är som jag... Okej, där ljög jag lite. Fy på mig, man får inte skoja om såna allvarliga saker. Saker man absolut inte får skoja om: sjukdomar och judar. Och hur gled vi in på detta ämnet då? Hade nån frågat mig samma sak, så hade jag svarat "på en såpindränkt gummibåt". Jaa, ni ser ju hur störd jag är.

Just nu lyssnar jag på Slagsmålsklubben. Jag älskar dem, extremt stirrig musik <3 Är ni nån gång nere, börja lyssna på Slagsmålsklubben! Det är en humörhöjare som fan.

Och hur ser dagens planer ut? Mjo, jag ska glo videos med MattG (min nya idol!!) för han har typ över 100 uppladdade på YT och jag ska se ALLA *dregeldregel*. Sen frampt sena eftermiddan/kvällen får jag väl fräsha till mig lite för sen ska vi åka över till Öland på skördefesten. Ååh, mys <3

OVER AND OUT - CHUBBY BUNNY!!! *pangpang*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0