27 september - utmaning: chubby bunny

2008-09-27 @ 15:45:09
1. I'm drunk, I suppose

Jag tänker vara fett med elak nu, för jag är säker på att långt ifrån alla som blir utmanade kommer uppskatta denna utmaningen. Men det skiter jag i, moahahahahahaha (6)

Ialla fall. Efter att ha gluttat GWYNZILLA @ YT där hon utmanade folk på youtube, blev jag fett med pepp på detta och tänkte: varför inte en svensk version? :D

Reglerna är enkla. Du ska stoppa så många mashmallows du kan i munnen, samtidigt som du säger "Chubby Bunny". Du får inte tugga, inte svälja, och du måste filma det och lägga upp på Youtube. Du får försöka så många gånger du vill för att försöka slå de andra utmanade. Och det ska vara stora mashmallows! (Ni får inte mobba mig om jag stavar det fel, för jag har faktiskt inte en aning om hur det stavas xD)

Jag känner att detta kan bli skitkul. Och ja, självklart ska jag också göra det. Ni som inte blir utmanade men ändå hemskt gärna vill göra detta, får självklart göra det ni med :D Säg bara till i så fall.


Moahahahahahaha..... Ikväll ska jag köpa mashmallows ^_^ Vilka som blir utmanade har jag inte riktigt koll på än, men det kommer. Jag tänker bara utmana bloggare, och ingen går säker. Det kan bli vem som helst, jag kanske utmanar någon jag känner, jag kanske bara slumpar fram någon och vem vet, kanske till och med någon av de stora bloggarna blir utmanade...? Hihihihi, nu ska jag duscha :) <3


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 09:12:48
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Annaa

hahahahha Amanda de där lät väl inte så kul ee haha xD

2008-09-28 @ 11:22:26
URL: http://unimportent.blogg.se/
Postat av: louise

ahahah lol det ska bli kul att se ;)

2008-09-28 @ 12:42:16
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: Johanna : )

Tjooooooooooooooooo! Jag ska vara med i din härliga "tävlinggrejsimojgrejs" HIOHIHHIHIHI :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0