29 september - byggkaos

2008-09-29 @ 07:24:06
1. I'm drunk, I suppose

Såg matchen mellan Kalmar FF - Elfsborg igår, och KFF vann ju såklart ;) " På Fredriksskans, på Fredriksskans, där spelar Sveriges bästa lag. Nätr dom gör mål, det hörs ett mål, som inte... lalalallala xD FF TILL TUSEN HELA DAN, HELA DAN, HELA DAN...!! Heja Kalmars röda bröder spela nu så kulan glöder FF, FF, FF! "HAHA, jag är bäst på hejaramsan xD

Ialla fall. Kom hem runt nio-tiden till nåt som kunde liknas vid andra världskriget & en hemsk doft. Mamma och Mats hade helt plötsligt hals över huvud bestämt sig för att riva upp plastmattan i köket för de kände att det luktade mögel. Och självklart hade de rätt. Aa, så det typ stank mögel i hela huset igår, kylskåpet hade typ läckt. Så vi har inget kylskåp :( Plus att det brummar i köket, för där står en byggfläkt. HAHAHHA, "brummar i köket," som om det vore det värsta i det här sammanhanget...

Mjaa, så kan det vara. Nu blev det ju nytt golv i hallen + köket ialla fall, Mamma & Mats har tvistat ett tag om vart nästa renoveringsprojekt ska vara, nu slapp de det. OCH FÖRRESSTEN!!!! Mamma övertalade Mats igår att jag ska få det stora vardagsrummet på övervåningen som mitt rum *dregeldregel*, hohoho happy emokid om något :D Fast som läget verkar just nu kan jag nog inte flytta in förrän de har fått ordning på saker och ting i köket först... Lite väl många bollar i luften kanske om man ska hålla på och renovera i köket samtidigt som man möblerar om.

Nu måste jag verkligen gå, för annars kommer jag missa bussen. I och för sig så går den inte förrän halv åtta, men jag har ju en tendens att ofta komma i sista stund ändå... Och håll tummarna på att jag slipper göra provet om fritid idag som jag missade i fredags, för jag har inte övat >.< Puss & gull <3


Porrkatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0