29 september - snabb sammanfattning av dagen

2008-09-29 @ 16:44:37
1. I'm drunk, I suppose
Engelskan var fett kul,
vi skulle typ rita hajar xD HAHAHA, min blev så jävla fin (se bild längst ner i inlägget).

Matten blev inställd, så jag, Johanna, Beppan, Malin B & Anna drog till donken. På vägen dit körde Johanna & Malin kundvagn över parkeringen vid Giraffen, vi var inne i djuraffären för att se om de hade några vandrande pinnar (vilket de inte hade -,-) och vi.. Aa, det var nog allt. Sen käkade vi, jag gick på toan och Beppan skrämde ihjäl mig när jag kom ut xD Skrek ashögt, varför skrämmer alla mig när jag kommer ut från toaletten?! xD Jag satt i Ronald McDonalds knä, och upptäckte sedan att jag fick ett vitt streck på jeansen efter honom :O Jag ska kastrera den jäveln. Lite mer kundvagnsåkande, och vi var allmänt jättehyper. Speciellt Johanna.

LPL sen, det var ganska intressant. Jag slapp göra provet, YES!

Svenska, det var faktiskt ganska chill. Manne är cp som vanligt, hahahaha xD

Klasstid sista timmen, i typ en kvart. För de har elevsamtal, så man behöver bara gå dit & få reda på vem de ska snacka med, så kan man gå sen.

Nu måste jag verkligen plugga, hörs sen! <3



Min haj-grej, hahaha xD

Kommentarer
Postat av: Johanna : )

HAHAHAHA, en mega rolig dag helt enkelt :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0