6 september - och jag har en fungerande dator!

2008-09-06 @ 16:56:26
1. I'm drunk, I suppose
Yess, internet på min gamla dator funkar igen :D:D *happy* Men just nu är jag hos pappsen. Och vad har hänt under bloggpausen?

- min dator har dött. Men det visste ni ju. Både hårddisken & mode-kortet var tack & goodbye, så det byter de ut och jag får förhoppningsvis tillbaka min dator..nångång...

- jag har börjat gymnasiet. Kul som attan, barn och fritidsprogrammet på Jenny Nyströmskolan, klass BF08B! Härliga människor som fan, jag trivs jättebra! Jag & Johanna är bäst :)

- jag ska skaffa en vandrande pinne. Den ska heta Herman. Herman my walkning stick <3 Och JAG VET att alla vandrande pinnar är honor och att de föder ungar utan en hanne, men vafan.. Coola iaf? ;)

Idag har jag latat och varit onyttig. Jag har gjort chokladbollar, kollat Morgan Pålsson, käkat stjärnor, druckit passionsfruktsläsk och suttit vid datorn. Aktiva klubben (eller inte..).
Vi hörs imon. Ha det så fint, puss & love! <3



Och jag lägger upp denna bilden ännu en gång bara för att Johannes i min klass är så jävla lik den! xD Sjukt kul asså, det är bara morrhår som fattas :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0