7 september - leka med kamera

2008-09-07 @ 12:48:15
5. Bilder
Igår var jag med Niklas & Frida. Jag lånade pappas kamera för att se hur den funkade, och jag är lagom kär....
Först var jag och niklas ute och gick, sen ringde vi till Frida och gick hem till henne. Sen ringde min pappa och undrade vart jag tagit vägen med hans kamera, det är som hans bebis och han blir jättenervös när jag använder den xD Så då traskade vi hem till my place för att lämna kameran, sen drog vi till stan och fikade.

Sen blev Frida illamående och mådde inte alls bra, så vi fick åka hem. Frida gick hem & sov, jag följde med Niklas hem och vi kollade TV, satt vid datorn och lekte med hans kattunge Sigge :D Sigge är sööt :)

Jag får inget sammanhang i texten, lika bra jag skiter i bloggandet idag. Min kusin kommer snart, jag måste duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0