20 augusti - man blir nästan rörd :')

2009-08-20 @ 21:46:26
1. I'm drunk, I suppose
Fick en kommentar från en fransk vid namn Marion idag, haha! :D Kändes ju lite coolt att veta att man har en fransk läsare, fick mig att känna mig lite speciell XD
Marion; thank you for your comment! :)


Åbyån, när jag var i Läckeby hos Hanna.

Idag har jag solat faktiskt! Eller jaa, så länge blev det ju inte för min brorsa har varit hemma idag och han var galet rastlös -.- Så han höll på heeeela tiden och jävlas och bråka med mig, så sjukt irriterande! Till slut tröttnade jag så jag klampade upp på mitt rum och satte mig och surade med H&M-katalogen i knät, haha ;) Hjälpte senare mamma med maten, det blev grillad flintastek och klyftpotatis, så sjukt gott! Hann även med ut till farmor en sväng.

Vad som står på Att göra-listan ikväll är inte alltför mycket, tänkte hinna med att måla mina naglar inför imorgon då det är party i Skogsby! Sen får jag se, tänkte gå ner till min familj nu och kolla tv med dem, och om Isak kan låta mig va ska jag be mamma klia mig i huvudet med den där massagegrejen som ser ut som en visp XD Så jäkla skönt! Sen blir det Paradise Hotel som vanligt runt tolv innan jag går och nanar ;) Detta blir nog sista inlägget ialla fall, postar en uppdatering imorgon innan jag åker. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0