20 december - en sak som slog mig...

2009-12-20 @ 22:31:20
1. I'm drunk, I suppose
Dricker du alkohol för det är gott, eller för grupptrycket ?
Hur många gånger har man inte hört den frågan liksom? Och de allra flesta svarar "för att det är gott", bara för att det ska låta bättre. Jag kan helt ärligt säga att jag dricker för att bli full. Hade man druckit för att det var gott hade man ju lika gärna kunnat dricka läsk eller oboy? Erkänn nu, ungdomar! Ursäkten "att man dricker för det är gott" kanske funkar om man är vuxen, men kom igen... Hur många ungdomar går på fest för att dricka något gott? I och för sig är det ju ofta gott, men huvudsyftet är ju att man ska bli påverkad? XD En intressant tanke bara.

Nu ska jag sova yangsters, ska ta kort på granen och slänga upp imon. Pusshaaaj (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du har så sant så kvinna! xD Skulle jag dricka för att det är gott skulle jag ha druckit cola eller trocca, det är ju liksom det godaste som finns? :D Haha.

2009-12-21 @ 20:03:12
Postat av: Veronica

Oj, det var från mig, HAHA :D

2009-12-21 @ 20:03:59
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se

Är du med i lookbook?

2009-12-26 @ 14:47:56
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0