10 februari - yrsel?

2009-02-10 @ 12:31:08
1. I'm drunk, I suppose


Jag tänkte gå till skolan idag.
Men jag har, ända sedan jag vaknade klockan 7, haft en sån jävla yrsel.
Jag struntade i skolan, för ärligt talat, vad är meningen med att jag ska vandra runt i skolan till klockan tre inklusive gympa när det snurrar värre i skallen än vad det gör om man åker karusell.
Jag förstår inte heller varför jag är så yr.
Nej, jag har inte druckit.
  • Inte knarkat.
  • Inte rökt.
  • Inte åkt karusell.
Om jag har gjort något av ovanstående så har jag gjort det i sömnen. Visserligen brukar jag gå i sömnen, men jag är ganska så säker på att jag inte gjort det inatt. Dessutom, vart får man tag i sprit, droger och karuseller en vanlig måndagsnatt i februari?
Tveksamt i Kalmar. Definitivt inte i lilla Smedby där jag befinner mig just nu.

Så, är det någon som har en tanke?
Jag har druckit massa idag. Jag har även ätit. Och det har varit normala saker, inte godis eller något sånt, för då kan man bli yr i huvudet. Då ska man dricka mjölk, så blir man bra igen.
Någon slags vitaminbrist, kanske?
Fast jag har ändå ätit äpple idag.
Får man yrsel om man har järnbrist? :o
En del får ju järnbrist när de har "alla kvinnors hat-vecka".
Jag har nyss haft "alla kvinnors hat-vecka."
Vad ska man äta då? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0