21 februari - länge sen sist?

2009-02-21 @ 00:44:05
1. I'm drunk, I suppose
Herregud, det var ett tag sen nu, lite ledsen för det. Veckan har varit ganska chill, förra helgen var jag i Växjö och de senaste dagarna har jag ringt som en galning så min mobilnota ligger just nu på lite mer än 300 kr... XD Hoppsan. Det är dyrt att prata med Albin en och en halv timme varje kväll, men det är kul som fan och det GÅR att prata med tandborsten i munnen har jag bevisat för mig själv nu XD

Igår var jag ialla fall i Oskarshamn och hälsade på lille Albin, det var roligt :D Vi kollade på tre filmer på min dator (som jag släpade med mig i en ful datorväska) varav en var slafsig, en var värdelös och den sista var normal. Vi var även på Netto, Lidl och sen fick jag mig en guidad tur runt stan XD Sött fifan. Albin hade värsta fina kepsen som jag snodde hela tiden och eftersom han är en sån snelhest fick jag den :D:D:D:D HAHA, gladast som fan = jag, typ XDXD Han hade sparat två skrynkliga clementiner också bara för han berättade tidigare i veckan att han brukar kasta gammal frukt på arbetsförmedlingen, så han lovade mig att vi skulle göra det. Och det gjorde vi. Fast det var ju värsta vägen man skulle kasta över och det vågade inte jag ifall det skulle träffa en bil, så Albin kastade båda. Tyvärr var det ju skitnära att det träffade ett biltak, så jag hade ju lika gärna kunnat kasta den själv, hahahahha ;) Jag tog sista bussen hem vid halv elva, sen hämtade mamma mig i stan vid tolv sen åkte jag hem och sov.

Idag var jag med Sofie, vi var först på Media Markt och gick runt och kollade lite. Sen gick vi till IKEA, och jag upptäckte till min stora förtjusning att de hade TV där :O Vi satte oss i en soffa och kollade, haha XD Sen käkade vi kycklingfilé med pommes och bearnaisesås, så jäääävla gott så jag kan dö! :O GEEEEEE MIG MEEEEEER! <333333
Ikväll har vi ringt till halva min kontaktlista och sjungit "Tingeling, Tingeling, betyder jaaaag ingentiiiiing?!" i telefonen. Kul jul, HAHA not *hejjagharingetliv* Nu sitter Sofie och stickar en jävla söt halsduk HAHAHAHAHAHAHA vem fan gör det kvart i ett en fredagskväll?! XD HAHAHHAHAHHA <3333 Typ dör. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0