22 februari - latmask

2009-02-22 @ 18:24:41
1. I'm drunk, I suppose
Tycker inte ni också att ordet "latmask" låter som en luden, illgrön liten larv med blåa snälla ögon?

Fattar ni hur mycket jag har sovit det senaste dygnet eller?? Igår natt sov jag 10 timmar, sen vilade jag middag igår eftermiddag/kväll mellan 17-19 och sen sov jag ytterligare 10 timmar inatt. Så idag har jag varit jäklans pigg!

Vaknade nån gång runt... äh jag venne, och ni bryr er inte heller, så vi kan säga att jag vaknade runt tio. Idag har jag:
  • kollat på reprisen av Let's Dance
  • snackat med Johanna i tele
  • latat
  • ätit godis
  • varit hos min kusin
Det var trevligt, prima skinka yeppyepp.
Nu är jag hemma hos mamma igen, det är ganska gutt. Jag packar upp mina kläder, och Gud jag vet inte vart jag ska börja? Miljoner plagg. Imon är det skola, WOHOOOOOOO jag har saknat det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0