23 februari - hela världen är så underbar bara man får ett svar

2009-02-23 @ 18:50:11
1. I'm drunk, I suppose
Jag säger bara; Markus Krunegård.. <3 Shit, knarka hans musik till 100 %!

Usch vilket äckligt väder det är! Slask. JAG HATAR SLASK!
Mina skor läcker ju in vafan?! Euw.
Min lugg failade så fort jag kom ut genom dörren imorse pga det äckliga snöduggandet.



Skolan har varit fett najs, en mycket bra måndag! Killarna hade varit på Calcon (nåt spelgrejs) hela helgen, så de hade både ätit och sovit dåligt vilket innebär att de har varit superflummiga idag och alldeles övertrötta XD Evas lektioner är bäst, fan vad kul vi har på dem!

När jag skulle hem så messade jag med Albin och han var tydligen vid Bauer, men min buss kom precis och jag hoppade på. Tror ni inte att jag får ett sms precis när jag har satt mig om att han typ är vid busshållplatsen, och så kollar jag ut och så står han där och bussen kör XD HAHAHA, fan vad fult det var! Hade han sagt att han skulle komma dit hade jag ju inte hoppat på bussen, menmen nu blev det som det blev :P Kunde ju inte hoppa av precis, och det var långt till nästa busshållplats nästan och det var slaskigt och BLÄ. Jag hatar slask -,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0