27 februari - lista

2009-02-27 @ 08:34:57
1. I'm drunk, I suppose
Saker som gör mig arg just nu:
  • jag kommer troligtvis inte kunna åka till Sundsvall i sommar för jag vet inte vart ifrån jag ska få pengar. Måste snacka med Veronica :<
  • jag trodde min -tangent hade börjat funka igen, men icke... Den lever visst sitt egna liv.
  • jag är endast tillåten att duscha med rinnande vatten i max 5 min, annars kommer någon och stänger av. Gissa vem som har bestämt det? -,-''''''''''''' HATA!
  • jag har ingen inspiration till foto på annat än mig själv.
  • jag har försovit mig minst 3 dagar denna veckan, och kommit sent 2 av dem.

Saker som gör mig glad just nu:
  • folk som blänger och totalt ändrar humör från glad/skrattande till supersur. Det är så roligt att se :)
  • Jag skrev klart både min novell och en helt ny saga igår. Duktiga jag!
  • Min mamma <3
  • Människor. De allra flesta, de vet vilka de är.
  • Att min familj lämnar mig ensam nu. Tack för det!

Kommentarer
Postat av: veronica

NEEEIN! vi måste få hit dit på något sätt! :'oo emocut

2009-02-28 @ 03:02:38
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: veronica

hit dig* xD

2009-02-28 @ 03:02:50
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0