28 februari - rolig kväll!

2009-02-28 @ 12:30:00
1. I'm drunk, I suppose
Jag hade först inte tänkt att följa med hem till Magda igår med några tjejer i klassen, men jag ångrade mig sen och gjorde det ialla fall. Och tur var väl det, jäklans roligt hade vi! Lite drickande, singstar och nattpromenader på kyrkogården - grr! emofilten gillar starkt!

Måst bara upplysa folket om att jag tycker det ser fett lustigt ut när man stavar "emofilten" med stort E. Jag föredrar hellre liten bokstav, hoho :)

Jag har bestämt mig för att jag ska investera i löshår någon gång innan sommaren. Svart, ofc. Ska byta märke på hårfärgen jag brukar köpa till mitt egna hår åxå, för håret är bara riktigt kolsvart den första veckan och sen blir det gradvis brunare och brunare. När håret har växt ca 2-3 cm och det är dags att färga om det igen, är det alltid mörkbrunt. Fett störande! Så jag ska testa någon annan sort så det håller sig riktigt svart hela tiden. Men åter till löshåret! I alla fall, jag ska färga topparna på löshåret i någon kul färg, troligtvis rött, men jag kanske hinner ångra mig? XD Sen ska jag göra en, kanske två tigerslingor åxå i rött och svart. Om det blir som jag vill kan det blir rysligt läckert, men jag måste först och främst klippa mig för mina toppar är som påskris -,-



Bild från i somras när jag hade färgat min första tigerstripe, blev faktiskt ett ganska bra resultat för att vara första gången! Maskeringstejp funkar till det mesta, hahaha XD

Nu ska jag nästan städa, tjingeling åde! <3

Kommentarer
Postat av: Mumin!

AMANDA! jag kom precis på en världsläskig sak när jag såg din bild!!!!!!!!!!!!111111111111

HERREGUD KVINNA!

jag såg dig i somras! :O:O:O:O:O:O:O

PÅ BUSSSATAN 401.an o du hade converse som det stod TOKIO HOTEL PÅ ! OCH SEN HOPPADE DU AV VID FJÖLEBROSATAN! herregudddddddddd, jag dör :O

2009-03-07 @ 14:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0