14 januari - prov. jag hatar prov.

2009-01-14 @ 23:57:32
1. I'm drunk, I suppose
Usch, jag har prov imon.
Nej, jag har knappt pluggat något.
Varför?
För det är tråkigt.
Omotiverad dumjävel = jag.
Ska gå och lägga mig nu, stiga upp vid sju imon för jag ska fortsätta skriva på min fusklapp. Jaa, man får ha en fusklapp med sig på provet.
Ullabullakn*lla hade nog en bra anledning till det som jag tror hon sa, men jag är inte säker. I vilket fall har jag glömt det nu, och det är ju skitsamma.

Plus att jag är sjukt sugen på att gadda mig. Snett över ryggen, åh. Men en dum tanke slog mig. Min mamma har sånt här skit vad det nu heter, ialla fall, man har lätt att bilda ärr. På överkroppen. Och båda gångerna jag har piercat mig har jag fått som en liten knöl precis bredvid hålet. Inte en stor, men en liten. Och då började vi diskutera om jag kanske hade ärvt det.
Tänk om jag har det?
Då betyder ju det alltså att jag inte kan gadda mig på överkroppen - vilken jävla tragedi! Kan ju alltid, men vette fan om jag vågar ifall den läker och det blir jättefula ärr och så har jag förstört mig själv. Liksom, massa smärta till ingen nytta. Det skulle säkert funka på underkroppen. Benet ska jag lätt tatuera har jag bestämt, insidan av vaden. Najs (Y) Men bajs på ärrbildning, jag måste prata med mamma om det där...

BY THE WAY! Jag ska skaffa en hamster. Namnförslagen är:
  • Darthvader
  • Jürgen
  • Giraffen
  • Durkslag
  • Katzenungehn
  • Goebbels
  • [ Insert other names here ]
Har ni något mer förslag så berätta gärna.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Louise

DURKSLAG?!?!!?!!??!!?!!!?!?!?! HAHAAHAHHAA

förlåt men.. durkslag? XD



TÖTIS! :DDDD ska den heta (H)

2009-01-16 @ 19:49:23
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: sara

hahah mitt namn fick vara med :DD

2009-01-17 @ 23:26:12
Postat av: sara

Antingen ska den heta Darth Vader eller Archimedes.

De är de nya innenamne på hamstrar, eller djur över huvud taget.

MEN.

Om den ska heta Archimedes MÅSTE du uttala det precis så som Merlin gör i Svärdet i Stenen.

Det är ett måste. Bara så du vet. :)

2009-01-31 @ 16:11:10
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0