17 januari - jag vill så mycket

2009-01-17 @ 13:41:54
1. I'm drunk, I suppose
Jag vill ha en ny läppiercing. Jag vill åka till Norge. Jag vill ut och resa överhuvudtaget.
Jag vill ha ett kamerastativ och nytt objektiv. Jag vill ha nya kläder. Jag vill flytta hemifrån.
Jag vill ha en hamster. Jag vill ha en dator som fungerar att spela Sims på. För jag vill kunna köpa och spela Sims 3 när det kommer ut nu till våren.
Jag vill ha TH's nya live dvd. Jag vill ha ny musik. Jag vill ha ett nytt svart nitbälte.
Jag vill ha tillbaka min old school kasettbandspelare som någon slängde när vi flyttade.
Jag vill ha nya navelpiercingar. Jag vill ha en ny säng. Jag hittade ett par skor som är nästan exakt likadana som de på bilden, i min storlek, nedsatta till halva priset och bara ett par kvar. DET vill jag ha!


Ååh, ge mig pengar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0