18 januari - jag vill inte!

2009-01-18 @ 17:57:26
1. I'm drunk, I suppose
Jag vill inte diska varje söndag! Jag vill inte höra Mats tjat och gnäll på mig mer.
Jag vill inte att Veronica ska bo så apigt långt ifrån mig.
Jag vill inte att min mamma ska hålla på och kackla om sina jävla stjärntecken
och allas olika likheter hela dagarna: "Men det är typiskt en vattuman, ååh vädurar ska alltid ha rätt,
jungfruar gör si, fiskar gör så, skorpioner gör alltid stort intryck på vattumän" YADAYADA! Lägg
ner, jag orkar inte höra mer!
Jag vill inte vara ensam mer. Jag vill inte bädda min säng. Jag vill inte vara pank.
Jag vill inte att Findus ska vara död. Jag vill ingenting.


Kommentarer
Postat av: veronica

awh <3 welcome to my world när det kommer till att ens låtsaspappa tjatar på en hela tiden -.-' oooch welcome to my world att jag inte vill att vi ska bo så jädra långt ifrån varann! :'o tänk vad världen vore perfa om vi bodde nära :* kanske en vacker dag! :D<33

2009-01-18 @ 22:57:48
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0