2 januari - you're the best

2009-01-02 @ 05:10:07
6. Videos
Om ni tar ett stycke skönhet, en snygg blondin... Adderar en superbra personlighet. Och bakar in en sjukt bra sångröst. Plus en gitarr. Där har ni min kompis Sara som jag känner henne just nu. Som jag skrev tidigare, ett av mina nyårslöften är att börja umgås med Sara på riktigt... Så jag känner henne inte jätteväl. Så det måste vi ändra på. Men hon är fantastisk på att sjunga, det är ett som jag säkert vet. Lyssna själva på Sara när hon sjunger och spelar sin egna låt "You're the best" - underbart! Besök även Saras blogg genom att klicka här.



Själv tänkte jag gå och dejta sängen nu. Japp - jag har inte gått och lagt mig än. Kolla klockslaget när jag publicerade detta inlägget.... Busigt värre :) Godnatt åde <3

Kommentarer
Postat av: sara

men gud, taaaack amanda! :DDDD

du vet itne hur glad jag blev nu :$ :D

du är inte så pjåkig du heller! ;)

2009-01-02 @ 17:58:25
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/
Postat av: Sofie Gustafsson, Mesuss

kristofferssson va?

2009-01-05 @ 17:00:40
URL: http://mesuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0