20 januari - macho macho feminime man

2009-01-20 @ 14:33:14
1. I'm drunk, I suppose
Since schampot var slut, fanns det inte så mycket mer att välja på än brossans AXE-schampo. Såhär stod det på baksidan:

AXE Click showergel.
Get ready to click more
- The sparkling fresh showergel from AXE.
For skin and hair. Doesn't dry out the skin.


SVENSKA:
AXE Klick duschcreme.
Bli redo att klicka mer
- Sprakande fräsh duschcreme från AXE.
För hud och hår. Torkar inte ut huden.


För våra nordiska grannar som mot förmodan inte skulle förstå svenska och denna simpla text, finns det även förenklat på svenska, norska, danska och finska.
Och grekiska.

Och vad anser jag om denna produkt?
Jag känner mig manlig. Min bror påpekade att jag luktade skitstarkt av AXE i håret. Tummen upp. Men jag ska ju ändå bara till pappa idag, så...
Förövrigt blev mitt hår som svinto.
Är du man/kille/gubbe och vill förstärka din manlighet är detta ett självklart val.
Är du kvinna/tjej/tant och gillar din kvinnlighet och vill behålla ditt silkeslena hår är detta inget att satsa på.
Tillhör du det tredje könet, så kan det kvitta, antar jag.


Kommentarer
Postat av: Mumin!

Hostreklamhost

2009-01-21 @ 15:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0