21 januari - onödig dag som borde skjutas

2009-01-21 @ 09:10:24
1. I'm drunk, I suppose
Började med att jag försov mig.
Jag var liksom vaken när klockan ringde och det, men sen gick jag och la mig igen
och då somnade jag ju såklart om....
Sen vaknar jag med mobilen i handen och den vibrerade som fan, då har Johanna skickat 5 sms och klockan är 08:40, bussen går 08:33. Helvete tänker jag, och flyger upp som ett skollat yrvaket troll ur sängen och siktar in mig på att ta bussen som går 09:22. När jag väl är på väg mot busshållplatsen, ser jag framför mig i den tjocka morgondimman att bussen redan står där, och jag försöker hjälplöst att springa på den snorhala asfalten i mina converse fram till bussen, men när jag nästan är framme så ser jag hur den åker iväg.
Utan mig i, förstås.



Det är nog det mest irriterande av allt, både den här dagen och andra dagar. När man verkligen skyndar sig och nästan är framme vid busshållplatsen, och så ser man hur bussen kommer och åker vidare innan man har hunnit fram. Så jävla... ÅÅH!

Så då satte jag mig där, skickade iväg två skitsura sms till Johanna med X antal svordomar och sen drog jag på lite aggressiv musik. SEN RINGER JOHANNA, och vet ni vad hon säger?
  • Datorlektionen är inställd.
  • Efter datorn har vi en fet jävla håltimme fram till tolv... ORKA!
  • Och efter håltimmen har vi matte. Och vår mattelärare råkar vara samma som vi har i datorn. Alltså är även matten inställd.
  • Nästa lektion börjar vid två. Då är det engelska.
Ingen orkade.

Så nu sitter jag här hemma igen... Vad ska jag göra hela den här dagen? Jag har inga pengar så jag kan inte gå och handla nåt. Vad gör man en hel dag? Jag har ca 11 timmar (lite mer ev) på mig att fördriva den här dagen. Jag är helt tom. JAG VILL HITTA PÅ NÅT FÖR FAN! Jag har inga filmer... Jag har inga spel till datorn för den är för seg... Jag har ingenting att göra! Plus att vi inte har någon god frukost hemma. Skjut mig genast.

Kommentarer
Postat av: veronica

awh, sounds like a bad day :( du kan ju alltiiid.. euuhmn.. jag vet fan inte o_O gå en 11 timmars lång promenad! HAHA näerå men.. i dunno :(

2009-01-21 @ 10:12:33
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Mumin!

Men åhhhhhhh! Hade jag vetat att du inte hade något som helst planerat hade jag ju kunnat leka med dig istället för att åka hem! Men nähe, istället fick jag sitta själv och skaka som ett jävla asplöv åt en äcklig film som faktiskt var bra ;)

Postat av: Anonym

duvet att jag gillar bilden

2009-01-21 @ 21:04:00
Postat av: emofiltenskusin

naw.. börjar du bli som mi?? men stackars dig...=(

ska till mormor/farmor imorron för övrigt.om du ville veta.kramar

2009-01-23 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0