23 januari - Vänner <3

2009-01-23 @ 20:26:10
1. I'm drunk, I suppose
Jag är en ganska kärleksfull person så långe ingen är för, om ni förstår vad jag menar.
Och jag tänkte berätta om mina superduperbästiga vänner.

Johanna Gotthardsson
Du vet hur mycket jag uppskattar dig, Mumin :) Vi klickar så jädra bra känner jag, och som du sa någon gång; "vi kan ena stunden vara superstimmiga och skrattiga, för att nästa stund bli seriösa och prata om allvarliga saker. Jag känner att jag kan vara precis mig själv med dig. Vi är så lika, och vi är på samma nivå. Du är toppen!

Frida Lind
Vi har kommit varandra så mycket närmre nu det senaste 1½ året, och jag tror vi kan utveckla det ytterligare. Vi delar samma tankar om saker och ting, och vi förstår varandra. Vi har varit kompisar sedan tvåan då du och Frida S bråkade om vem som skulle va med mig XD Vi har så sjukt många fina minnen tillsammans, som när vi rastade båda dina grannars hundar Buff och Morris, och vi tränade dem på Ruffy Ground :) Och den gången jag kastade bollen mot Morris, och han satte fart efter den.. Och du hade kopplet snurrat bakom dig på nåt jävla vänster, så när han sprang iväg så gjorde du en piruett och föll som en planka mot marken XD Jag har fortfarande kvar den där sekvensen i huvudet.

Frida Sjögren
Jadu, vad ska man säga? Vi har våra olikheter och bråk, men lyckas ändå på något sätt som jag inte vet alltid hitta tillbaka till varandra. Jag tror jag inte behöver säga mer än att jag hoppas vi kan fortsätta vara vänner så länge vi kan och försöka förstå varandra, eftersom vi båda är lite egocentriska och självupptagna :)

Veronica Byström
Fast att vi aldrig har träffats och bor i nästan varsin ände av Sverige, så tycker jag massa om dig :) Det är så sjukt synd att vi inte bor i närheten av varandra, för jag tror att vi hade kunnat bli jättebra kompisar då. Jag ser fram emot sommaren enormt mycket då jag kommer upp till Sundsvall och hälsar på dig! Vi ska ha så jäklans kul, åhh asså jag håller på att spricka av iver och längtan bara utav själva tanken på allt roligt! Denna sommaren ska bli den bästa, på alla sett och vis, och resan upp till dig bidrar definitivt till det! :D:D

Manne Kull, Kim Råberg & Johannes Öhr
Aa, asså herregud... Jag tror aldrig jag har träffat goare grabbar än er, faktiskt. Så jäkla sköna och roliga! Och fast att ni (framförallt Manne och Kim) gillar att retas genom att ta min mössa, kittlas, brotta ner en i korridoren, sno nycklarna ur skåpet, tigga pengar, berätta hur jobbiga vi är, gnugga hårbotten och allt annat sånt där som gör en lagom galen, så är ni faktiskt snällisar som fan :) Jag måste erkänna att en lektion utan er känns jävligt tomt... En lektion utan punkare är som ett omöblerat rum. Ni är lite bättre än andra.

BF08B
När jag fick reda på att vi ska splittras började jag gråta, för jag vill verkligen inte skiljas ifrån er :'( Jag vet inte vad jag ska säga, jag har inga ord... Ni är så himla.. ÅÅH, shit jag älskar er! Orginalet kommer alltid vara bäst, ÅÅÅHHHHHH PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! <3<3<3<3<3<3<3

Till er andra som inte blivit nämnda
Ni är inte så dumma ni heller ;)

Kommentarer
Postat av: Frida L

Ohja, jag kmr ihåg "piruetten" fast det va så sjukt längesen. Vi förstår varandra, gillar dej skarpt! ;')<3

2009-01-23 @ 22:28:46
Postat av: veronica

Alltså shit Amäända! Jag vet inte om det är för all dricka och andra gråtattacker kvällen har bidragit till, men du skapade verkligen tårar i ögonen! Vi har aldrig träffats irl, men jag vet att du är en underbar människa och jag skulle vilja bo så jävla nära dig så vi kan träffas när som helst. Jag längtar till sommaren som fan, och jag vet att det kommer bli den absolut bästa sommaren om våran vilja går igenom, vilket det måste! Jag älskar dig, for real <3

2009-01-24 @ 00:12:09
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Sofie/Suss

Jag ville gråta, men inte i klassrummet xD

2009-01-24 @ 13:53:50
URL: http://mesuss.blogg.se/
Postat av: Maria

ÅHH, Bf08b är det bästa som kunnat hända Jenny nyströmskolan och nu vill dom splittra oss :(( Det är inte rättvist. Det är som att ge ett barn sin favorit godis sen ta det i sista sekunden ju! <3

2009-01-29 @ 20:25:33
URL: http://sockerbarnet.blogg.se/
Postat av: Mumin

Aaaw, fan va gullig du är :) <33

2009-01-30 @ 13:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0