29 januari - helgen?

2009-01-29 @ 18:29:31
1. I'm drunk, I suppose
Jag vill så sjukt gärna hitta på något i helgen.

Festaaaa!

Typ?
Imon är det som gäller, i så fall. På lördag ska jag till min moster.



På söndag fyller jag år...
Jag hatar födelsedagar, jag hatar dem verkligen. Hatarhatarhatar!
Varje födelsedag sen jag fyllde 13 år har jag gråtit på, förutom min senaste.
Nu fyller jag 17, och mina förväntningar kommer sjunka i höjd med golvlisten...
Jag vet inte riktigt varför jag känner så, egentligen... Men en anledning är absolut att det suger att fylla år precis efter jul.
"Nu när det previs har varit jul och ni har fått massor av julklappar, så måste du ju förstå att det inte blir så många födelsedagspresenter."
Jag vill inte sitta och verka bortskämd och gnälla över att jag inte får presenter, men skillnaden mellan jul och födelsedag är markant. Vid julen är inte presenter lika nödvändigt egentligen, det är en familjehögtid, och man är tillsammans. När man fyller år är det meningen att allt ska handla om den som fyller år.
Så har jag inte känt på länge.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Louise

ag hatar också att fylla DAN EFTER JULAFTON. kul . NOT :(

2009-01-29 @ 21:41:04
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: m

Säg ifrån då! Säg att du vill ha mindre julklappar så de sparar pengar till födelsedagspresenter istället. Problem solved!

2009-01-29 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0