3 januari - skräckfilmslördag

2009-01-04 @ 02:11:32
1. I'm drunk, I suppose


Sitter och kollar på Scream nu, och det slog mig nyss hur kass den filmen är egentligen. Är det ens meningen att man ska bli rädd? Det verkar inte som om det har varit deras mål när de skrev manusen och spelade in filmen. För ärligt talat, så är det en skäpfilm. Men det jag undrar är; när blev den det? Den var mycket bättre när jag var elva år och såg den för första gången. Nää, ska jag kolla på skräckfilm väljer jag nog inte Scream i alla fall - åtminstone inte den första filmen.

Förövrigt har dagen varit chill - sov hos Frida inatt, och när vi vaknat till imorse så drog jag till stan och träffade Tessan en stund innan jag åkte hem och käkade, duschade för att sedan möta upp Frida, Sara, Robin och Valle vid macken. Sen gick vi hem till Robin och kollade på Texas Chainsaw Massacre. Den är egentligen lite för slafsig för min smak, men den är ju betydligt bättre än Scream ialla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0