1 januari - sjukt bra start på 2009

2009-01-02 @ 01:25:10
1. I'm drunk, I suppose
Nytt år och nya tag, och det firades igår med ett party utan dess like! :D I och för sig var själva festen ganska vanlig, men jag hade så jävla roligt med brudarna från min klass + John A, John J & Niklas <3 Fyfan, gutt! Vi var hemma hos Malin R, och det var lagom av allt. Lagom mycket folk, lagom dricka, lagom länge inne, lagom länge ute, lagom allt!

Jag orkar inte ladda upp massa bilder för det kommer ta hundra år... Så denna bilden får lixom visa hur kul jag hade:


Jag har nyårslöften åxå;
  • bli en aktivare bloggare
  • lära umgås med Sara K på riktigt
  • [ Insert other promises here ]
Nu ska jag inte skriva mer, för då blir det så långa inlägg. Jag har kommit på att det är skönast att läsa korta inlägg, så därför ska jag försöka cutta av texten, för jag har en tendens att låta det flyta vidare i all oändlighet....

Sen ska jag ändra designen lite också snart, kanske börjar pillra med en ny header ikväll redan, vem vet? ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Fina nyårslöften där! ;)

Istället för såna där som varenda randomtonårstjej har

- Gå ner i vikt

- Sluta äta godis

- Motionera mera

- Bla bla bla.

USCH!

2009-01-02 @ 18:01:12
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0