31 januari - godmorgon, det är en iller i mitt byxben

2009-01-31 @ 10:46:17
1. I'm drunk, I suppose
Hejsvejs!
Idag ska jag till staden med min mamma för lite allmänt mor & dotter - umgänge. Det blir lite fönstershopping och fika. Ska bli trevligt, vi gör aldrig såna saker tillsammans.
Jag steg upp för en halvtimme sen och mamma börjar tjata om frukost, men usch det är ju så äckligt när man är nyvaken >.< Så jag käkar godis istället. Det är nog det enda jag inte mår illa av på morgonen.

Om jag ska vara riktigt gnällig så ska jag klaga på att jag har ont i läppen :< Inte roligt. Bytte ju min läkstav mot en konhästsko i onsdags, och det blev lite ömt då och har varit sen dess. Det är lite tråkigt. Plus att jag inte kan sluta hålla på med den, nu biter jag ju inte på den som jag gjorde med den förra men nu håller jag på och snurrar på ringen istället. Så det är väl kanske inte så konstigt att det gör ont. Och den är dessutom lite för stor -,- Jag får ta och köpa en ny nån gång om jag orkar. På sikt ska jag även skaffa mig en snyggare stav som inte är lika lång som den förra XD

 
See the difference (klicka för större)
<---Läkstav, toklång!    Ring, tokstor--->
Aldrig är något bra -,-''


Nu ska jag plcoka lite på mitt rum innan vi drar till stan, puss åde :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0